با درج آگهی استخدام همکار بعدی تون رو با ما پیدا کنید


به راحتی و هوشمندانه نیرو مدنظرتون را استخدام کنید.


درج آگهی شغلی رایگان

مزایای ثبت آگهی استخدام همکارشو


ارسال آگهی استخدامی

آگهی استخدامی شما در سایت، اپلیکیشن، شبکه های اجتماعی همکارشو و سایتهای وابسته به ما منتشر میشود و همچنین به کارجویان منطبق با شرایط آگهی شما اطلاع رسانی می‌شود.

جستجو و مدیریت رزومه های دریافتی

به راحتی می توانید رزومه های دریافتی را فیلتر و بررسی کنید و وضعیت درخواست متقاضی را مدیریت کنید اطلاع رسانی های لازم به کارجو توسط ما انجام می‌شود.

نزدیکترین و مناسب ترین کارجویان

با ثبت محدوده محل کار در هنگام ثبت آگهی کارجویان با اطلاع کامل از مسیر و میزان فاصله خود تا محل کار، درخواست ارسال میکنند در نتیجه میزان کنسل شدن مصاحبه به دلیل دور بودن مسیر برای کارجو، کاهش می یابد.

معرفی کسب و کار شما

با ثبت آگهی استخدامی و درج لوگو و توضیحات مربوط به کسب و کارتان شما میتوانید یک صفحه شخصی معرفی شرکت و فرصت های استخدامی داشته باشید تا علاوه بر استخدام کارجویان کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

اطلاع رسانی هدفمنـد

اطلاع رسانی همکارشو با هوش مصنوعی خود به منطبق ترین کارجویان آگهی شما و معیار نزدیک بودن محل سکونت آنها انجام می‌شود.

جستجو مستقیم کارجو

شما میتوانید به لیستی از چندین هزار رزومه (آنهایی که اجازه نمایش رزومه به کارفرما را داده اند) به صورت مستقیم دسترسی داشته باشید و در بین آنها جستجو کنید و با کارجو به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

ساخت فایل گرافیکی برای آگهی شما

بعد از ثبت آگهی کار، فایل گرافیکی از آگهی در اختیار شما قرار میگیرد تا در صورت تمایل آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

آموزش و نکات در حوزه قوانین کار

در شبکه های اجتماعی همکارشو همواره نکات آموزشی ویژه کارفرمایان داریم که با دنبال کردن ما به صورت رایگان به محتوای آموزشی ما دسترسی خواهید داشت.

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانان در کم ترین زمان همراه شما هستند تا در صورت سوال و یا مشکل پاسخ گوی شما باشند، در حال حاضر پشتیبانی از طریق واتساپ و چت آنلاین سایت صورت میگیرد.

آگهی استخدامی شما در کجاها منتشر می‌شود ؟


تعرفه های ثبت آگهی چقدر هست ؟


همکارشو برخلاف پلتفرم های مشابه و رایج که صرفا برای کسب هرچه بیشتر هزینه از کافرمایان ایجاد شده اند رویکرد متفاوتی دارد، کیفیت و مفید بودن پلتفرم برای کارفرمایان و کارجویان در درجه اول و اولویت خود قرار داده طوری که در حال حاضر ثبت آگهی را برای کارفرمایان رایگان نموده.

برخی از کارفرمایان

در یک نگاه

45,407 کارجو و رزومه
5,110 کارفرما و شرکت
4,258 آگهی منتشر شده

همین حالا شروع کنید