ساخت رزومه کاری رایگان

بــــا

رزومه ساز آنلاین همکارشو


در کم تر از 5 دقیقه عضو شو، مشخصاتت رو وارد کن و یک رزومه کاری استاندارد رایگان بساز و به فرصت های شغلی درخواست همکاری بده.


ساخت روزمه کاری رایگان

ویژگی های رزومه ساز همکارشو


ثبت و ساخت رزومه آسان

برای ساخت رزومه کاری تنها کاری که باید انجام بدید ثبت نام و بعد پر کردن اطلاعاتی که در بخش تکمیل رزومه از شما خواسته است.

رزومه ساز آنلاین

بعد از ساخت رزومه شما میتوانید لینک آنلاین دسترسی به رزومه خود را کپی کنید و برای هرکسی خواستید این لینک را ارسال کنید.

رزومه ساز آفلاین

علاوه بر دریافت لینک رزومه شما میتوانید رزومه ساخته شده را در قالب یک فایل پی دی اف دانلود کنید و هر جا خواستید استفاده کنید و یا از رزومه تان را پرینت بگیرید و در جلسات همراه داشته باشید .

امکان نمایش رزومه به کارفرمایان مرتبط

اگر در قسمت تنظیمات اطلاع رسانی اجازه نمایش رزومه خود به کارفرمایان داده باشید رزومه شما به کارفرما های مرتبط نمایش داده میشود و کارفرما به صورت مستقیم با شما تماس میگیرد.

امکان اتصال رزومه شخصی

اگر شما فایل رزومه جداگانه نیز از قبل دارید میتوانید در رزومه ساز همکارشو آن را پیوست کنید تا در کنار رزومه آنلاین شما نمایش داده شود.

ارسال رزومه کاری به کارفرمایان

برای درخواست همکاری دادن به آگهی ها دیگه لازم نیست هر بار کلی فایل برای کارفرما ارسال کنید ، با یک کلیک رزومه از قبل ساخته شده تان برای کارفرما ارسال میشود.

با یک رزومه خوب و استاندارد بهتر دیده شوید.

رزومه ساز همکارشو رایگان هست و آیا همه جا قابل استفاده است؟

بله، تمامی خدمات همکارشو از جمله ساخت رزومه برای کارجویان کاملا رایگان است و کارجویان بعد از ساخت رزومه نیز میتوانند لینک آنلاین و یا فایل pdf رزومه خود را دریافت کنند و هر جایی استفاده کنند.

در رزومه ساز آنلاین شما امکان استفاده از رزومه شخصی هم وجود داره؟

بله قسمتی وجود داره که کارجویان علاوه بر ساخت رزومه شخصی سازی شده امکان پیوست رزومه دیگری را هم دارند.

برای ثبت و ساخت رزومه کاری چه کار باید انجام بدیم؟

کافیست در سایت عضو شده و فرم های ساخت رزومه ما را کامل پر کنید و در آخر به سادگی لینک و یا فایل رزومه خود را دریافت کنید.

همین حالا شروع کن